onsdag 7 augusti 2013

Dagens Smirk shorts

Det mest upphetsande som hänt i dag var att jag inte stod ut med mina röda tånaglar eftersom de inte alls passar till mina djuprosa sandaletter – fick ett mindre spel – målade dem lila igen

Eller nu ljög jag lite……hittade ett helt underbart skåp hos Stadsmissionen som jag kanske eventuellt känner mig tvungen att köpa och göra i ordning. Lite trixigt att få upp det i lägenheten – väger bly och går inte in i hissen :o

Flyttfirma????

IMG_8053

page0807

Skorna kommer från italienska Studswar och är supersköna och sketsnygga tycker jag då så klart ;)

Kanske måste jag ha något annat än shorts i morgon. Om väderprognosen för en gångs skull är riktig får vi ordentligt med regn

Hur illa jag än tycker om tanken på att ta på mig något annat vore det förbaskat skönt med en rejäl urladdning

Fan också – jag får inte skåpet ur tankarna…….

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. De där shortsen verkar ju vara väldigt användbara, snygga är dem också. Och du har rätt, skorna är sketsnygga!!
    Spännande med ett nytt skåp. Flyttfirma kanske inte är helt fel för jag antar att Stadsmissionen inte levererar till dörren. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är helt förälskad i shortsen :)
      Kram

      Radera
  2. Håller med, skorna är skitsnygga! Och när det gäller skåpet säger jag kööööööp! Annars kommer du bara att ångra dig! Finns folk som lever på att bära upp andras saker för trappor;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köper i morgon!!!!!!!
      Kram

      Radera
  3. Känns sm jag är den enda i heeela världen som inte har ett par Smirk och det är så orättvist. =)
    Köp skåpet om det säger att det vill bo hos dig; det praktiska löser sig alltid.

    SvaraRadera
  4. Köp!

    Stadsbud eller vad de heter är ju bra på att bära :)

    Är så attans sugen på ett par smirk och bannar mig själv att jag var så seg när de reades ut på Freeport och i Barkaby

    Regn är behövligt även om jag gärna slipper just imorgon då vi ska träffa våra australienska vänner och tanken från början var Rosendals trädgård men Moderna funkar ju alltid också ;-)

    kram

    SvaraRadera
  5. haha har du ingen snygg granne att be om hjälp!? Studsware har jag också, älskar dem , så sköna. dina var jättesnygga! Kram Nilla

    SvaraRadera