onsdag 21 augusti 2013

Blivit med ny app

Jag har så förbannat svårt att komma upp på morgonen :( När klockan ringer vet jag knappt vad jag heter och stapplar omkring som ett fyllo utan att riktigt komma i ordning

Men…………….Lingonet tipsade mig om en app

logo

Den mäter dina sömnkurvor och ser till att du vaknar när du är i mycket lätt sömn

Helt suveränt !!!!!

Så här såg det ut i går natt för mig

IMG_8173

Jag väcktes vid den höga toppen längst till höger strax före 6.30 och var fullt medveten om var jag befann mig och vad jag skulle göra ;)

Man kan ställa in väckningen med 30 minuters precision – jag hade här valt att väckas på bästa möjliga tidpunkt mellan 6.00–6.30

Himla bra grej det här till det blygsamma priset av 15 kronor

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Undrar vad en sån skulle ge mig nu när det är fullmåne och både jag och V sover som krattor? I går fick han komma till min säng vid 22 när jag lade mig. Efter några timmar hängandes på sängkanten (gossen brer ut sig) och efter att ha blivit rätt hårdhänt dragen i håret (av samma barn;) gick jag och lade mig i hans säng. Sov väl några timmar där, fick sen knalla tillbaka till min egen säng där någon ropade. Sen ett par timmar till innan det lilla livet vaknade kl.6. Är lite seg i dag......Kram

    SvaraRadera
  2. Å jösses - inte konstigt att du är lite seg i dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur fungerar den praktiskt? Hur mäter den sömnkurvorna? Jag fick en galen bild i mitt huvud där jag såg dig sovandes med din telefon fasttejpad på ditt ansikte för att läsa av dina ögonrörelser :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha toka :) Jag lägger den i hörnet av sängen uppe vid kudden - behöver inte ligga särskilt nära ansiktet :)
      Kram

      Radera