fredag 23 augusti 2013

Både bra och dåligt

När jag var ute och knallade igår för att införskaffa diverse förnödenheter såg jag det här

IMG_8227

Å nej Berry på Hornsgatan packar ihop och tackar för sig :( Så himla tråkigt för den affären har massor av fina inredningsprylar och är en perfekt presentbutik

Väldigt bra är dock innehållet i den kasse som följde med hem

IMG_8231x

Stor trasmatta, glaslykta för värmeljus/vas för små blommor, fint plåtfat och magnifik stor ljuslykta till det facila priset av totalt 318 kronor - för allt alltså!

Annars då?

Jag är hemma i dag också av bara farten – inte för att jag måste för Kingens skull för han mår ok igen men för att jag vill :)

Kram

6 kommentarer:

  1. Vilka kap!!!
    Ha en trevlig ledig dag.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Oh vilken läcker lykta!! Är heltorsk på såna! Kanske finns nån kvar nästa helg:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är skirsnygg ju. Tyvärr tog jag den sista :(
      Kramar

      Radera
  3. Fina fynd!
    Fortsätt att njuta dagen:)
    Kramar

    SvaraRadera