lördag 17 augusti 2013

Att fynda en sovrumsgrej

Det är ju ett jäkla tjat om att göra i ordning mitt sovrum – jag vet!

Men jag kan inte låta bli att pysa lite här i bloggen varje gång jag hittar något perfekt :) Den här gången får det ta den tid det tar medan jag letar efter de rätta grejorna.

När jag väl hittat rätt klädskåp vet jag i alla fall vad som ska hänga på ena dörren som prydnad

IMG_8116x

Snyggingen kommer från kollektionen Art of Non Sense och fyndades för oförskämt liten peng på Trendsales :)

Ha en underbar dag – jag kryper tillbaka en stund i sängen och gosar katt………..

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Den är ju himla fin! Har haft och sålt idiotiskt nog. Förmodligen för att man fick oförskämt bra betalt för dom fört....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte var de då billiga för några år sedan :o)
      Kram

      Radera
  2. Såååååå mysigt att gosa katt. Vi har varit utan katt i ett år, men nu är jag sugen på att skaffa en ny. Ja så får det nog bli. Hälsningar från Eva L. i Blekinge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag var utan katt i flera år och är så himlans glad för min prins för kattgos är ju underbart :)
      Hälsningar
      Anne

      Radera