tisdag 30 juli 2013

Tre semesterbilder

De är tagna under samma vecka – min ljuvliga skånevecka – vid två olika tillfällen

Det sammanfattar på ett för mig klockrent sätt min uppfattning om att det här var min bästa semester på många många år

De gör mig alldeles varm inuti

Den första är tagen av käraste Lingonet och jag ler varje gång jag tittar på den

bild (1)

På en ljuvlig strand där havet var iskallt men fy fabian vad vi hade det bra!

Nästa bild knäppte jag en sen eftermiddag

IMG_7680

Paradisets okrönta drottning. Tack vännen för att jag fick komma på besök – glömmer det aldrig

11

Kväll i Paradiset – en sådan där ljum sommarkväll som man bara måste ta till vara. Så glad att Christina dök upp så jag fick krama lite på henne :)

Jag är verkligen glad åt vänskapen med “mina” skåningar som jag lärt känna via bloggandet. Det finns två till som inte var med just här – Fiona och Josanne – jag saknar er

Avslutar för att ägna min uppmärksamhet åt en hårig typ som ligger på golvet nedanför mina fötter, rullar runt och försöker se så söt ut som möjligt ;)

Kram

5 kommentarer:

  1. Härligt somriga bilder, jag ler per automatik nu när jag ser dem och tänker på den perfekta kvällen. Du är givetvis välkommen nästa sommar igen, det var så kul att vi fick ihop att ses en liten stund! Storklemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var tur det för jag vill absolut göra om det :)
      Kramar!

      Radera
  2. Vilka fina sommarbilder du tagit! Perfekta att plocka fram i vinter:)
    Så himla knäppt att vi inte hann träffas när du var nere men vi får försöka få till det på något sätt <3
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja det måste vi <3
    Kramar

    SvaraRadera