måndag 29 juli 2013

Tittar på semesterbilder del 1

Börjar så smått med några få helt oredigerade bilder från Mallis

IMG_7485

IMG_7487

IMG_7488

Rent och snyggt överallt och stranden är härlig att promenera på om morgonen innan det blivit för varmt

 

IMG_7547

IMG_7548

Vidunderlig utsikt från min balkong på sjunde våningen

 

IMG_7522

Jag som är barnsligt förtjust i bangolf hittar alltid någon att spela med

 

IMG_7560

IMG_7563

Graffittihaj och överdådig Bougainvillea sida vid sida

 

IMG_7559

Två veckor utan smink och endast sporadisk hårkamning ;)

 

IMG_7566

Utbudet av flipflops är närmast gigantiskt och varje år kommer jag hem med ett nytt par

 

IMG_7540

Den här gången blev det Fit flops som inhandlades redan andra kvällen

 

IMG_7571

Däremot lät jag den här vara kvar

 

IMG_7607

Här är 10 av 11 som brukar ses vid samma tid varje sommar – jag är den enda från Sverige och åldersspridningen är rejäl: från 18 till 84! Människor jag lärt känna genom åren och som jag tycker mycket om

 

IMG_7915x

Haha trodde ni verkligen att ni skulle slippa bild på Oskar………….

Kram och ha en fin kväll!

IMG_4199AAAXXXc

9 kommentarer:

  1. Ser ju precis ut som Palmanova där vi var. Men har fått för mig att du åker till en annan sida av ön?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har fått för dig fel ;)
      Kram

      Radera
  2. Vad härligt med bekantskaper i olika åldrar......och att ni ses år från år.
    Klart Oskar ska vara med!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju helt härligt att vi alla funnit varandra! Jag har mailkontakt med flera av dem under året :)
      Kram

      Radera
  3. underbara bilder och vilket gäng.
    kraam

    SvaraRadera
  4. Men vad roligt att ni håller tillsammans år efter år. Ser verkligen fint ut där.
    Klart Oskar ska vara med på ett hörn!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ser underbart ut och Oskar är ju så söt! Kram

    SvaraRadera
  6. du ser ut ha det fantastiskt bra! Kul att vara ett stort gäng som ses så där! Stor kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Vad härligt det ser ut, coh vilket roligt gäng! Så där hade jag också velat ha det. Måste bara hitta min favoritplats först, det är ju så mycket som lockar...

    Ha ha, klart Oskar ska vara med - han är ursöt förresten!

    Jag är en dåååålig bloggare just nu, men tittar inom då och då, och ska bli bättre på att lämna lite spår igen.

    Kram fina!

    SvaraRadera