söndag 21 juli 2013

Sovrumsfunderingar – hjälp

Jag pillar på så smått och har fått upp nya sommarskira gardiner och nu kommer turen till sängbord. Jag har hittat två olika och har svårt att välja :o

Om jag tvingar er att välja – vilket blir det då? Det är ungefär samma pris och storlek på dem och båda är lite rufft mattvita

JYL09135K_S

 

JYL11293_S

Lite trist bildkvalitet men jag har förstorat upp dem rejält och det blir inte bättre än så här tyvärr

Inser nu när jag jämför bilderna att jag nog redan bestämt mig men det vore i alla fall kull att höra vad ni tycker :)

Kram och ha en fin kväll!

7 kommentarer:

  1. Vi tycker nog alla lite olika men jag hade valt den översta med skåpet!
    Utan tvekan.. Ha en skön kväll med Oskar!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Jag gillar nog det första bäst då det ser ut som ett gammalt pottskåp:)
    Lycka till med valet..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det första utan tvekan. =)

    SvaraRadera
  4. Ni tycker jättebra :) Jag gillar "pottskåpet" bäst. Kände det direkt när jag såg båda bilderna tillsammans
    Krm på er!

    SvaraRadera
  5. Tror också på ettan i längden!
    Kram, Loo

    SvaraRadera
  6. Jag säger också det översta....jätteint.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Absolut det första. såvida du inte har svängda ben på sängen, då kan det andra fungera, de är ju fina båda, men personligen tycker jag alltså det första. Klem och fin kväll

    SvaraRadera