fredag 26 juli 2013

Oskar bloggar

Blev tvungen att hoppa in här trots att jag inte har tid! Den där Rosen kinkar om att hon är trött för hon har minsann jobbat hela veckan :o Förbaskat klen ursäkt om ni frågar mig – jag som har haft det hur körigt som helst å flyttat å allt!

Jag är ganska säker på att det inte finns andra katter här men för säkerhets skull markerar jag lägenheten på strategiska ställen varje dag. Skadar inte att visa vem som är kingen här!

Matte behöver inte vara orolig för jag är kastrat men jag vet faktiskt hur man gör med svansen och hela rumpan när man markerar revir

Hon är löjligt lätt att manipulera den där Rosen – nästan lite mesig faktiskt. Jag bara lägger mig på hennes fötter så får jag hur mycket gos som helst – najs

IMG_7834x 

Dessutom är det inga problem alls att lura bort henne från bra liggplatser

IMG_7841x

Först stirrar jag lite på henne………….

IMG_7844x

…………. å sen lägger jag mig bara ner och ser söt ut – funkar varje gång. Ska bli spännande att se om jag kan ta hennes sida av sängen

Nä nu är det dags att se till att den där slöa människan kammar mina morrhår och kinder – det skönaste som finns. Jag märker att hon då och då kammar på andra ställen men jag låter henne hållas. Hon tror att hon fintar mig hehe

Avslutar med en bild som visar min totala dominans

IMG_7859

Här hade matte tänkt sitta och titta på Scarface med ett glas rosé i näven – skulle inte tro det!

Tjing tjing

10 kommentarer:

  1. Bra att du visar vem som bestämmer!!
    Kram Till dig och matte från Titti

    SvaraRadera
  2. Så klart!
    Kram från matte

    SvaraRadera
  3. Hahaha, kör med henne du, det är du värt :D
    Kram på dig och matte <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Du verkar vara en människa som fattar sånt här.
      Kram

      Radera
  4. Vem skulle inte flytta på sig efter en blick av dom ögonen:) Kram

    SvaraRadera
  5. Det var ju lite så jag tänkte hehe
    Kram

    SvaraRadera
  6. hahha, ja det var väl bara en tidsfråga... Hoppas ni har det bra i värmen, brygglunchen häromdagen din matte fick, ser ju inte pjåkig ut alls, klem

    SvaraRadera
  7. Klart att det var -gick fortare än jag trodde :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du Oskar med kattvänner, stjäl ens hjärta oavbrutet!! Lite fräckt av dig men du är som de flesta katter..big boss! Njut av samvaron med nya 'lättlurade' matten. Du kommer få som du vill.
    Kul tycker jag som gör lite som jag vill här, hälsar Elvira bus
    Kramar från mig o matte Annelie

    SvaraRadera
  9. Gôtt Oskar - bara att fortsätta manipulera de där mattarna, de är så lättlurade! Och klart vi livsnjutare ska ha bästa platserna. Vi hejar på dig; ta sängen också bara när du är igång!

    Skriv snart igen (vi får ALDRIG lov längre...) - sånt där Mattekrafs är ju ingen hit att läsa, men kissekåser i är helt superbra!

    Klem från Elon & Berit

    SvaraRadera