söndag 28 juli 2013

Oskar är söt och Barkarbyfynd

Att bli väckt strax före halv sex en söndagsmorgon när väckarklockan är ställd på åtta kändes ju lite onödigt
Inte blev jag irriterad – det var en leksugen norrman som kom hoppande med sin pälsråtta – första gången han visat att han vill leka
IMG_7915x
Inga grannar hemma på våningen under som kunde bli störda och vi toklekte :) Den herrn är inte så hemskt graciös när han blir ivrig……
Lät bli att åka till Barkarby när infon om provkollektionsutförsäljningen kom. Jag hade ingen lust alls och för första gången kände jag att det inte finns något alls jag behöver eller vill ha
Tills i dag hahaha…………..
Älskar ju mina Smirk shorts och vet att jag kommer att ha dem tills de faller i bitar. Nu fick jag för mig att ringa och kolla om de hade några kvar där ute
#572 smirk shorts powder
Tjohoo-  två par ettor kvar med 40% på outletpriset så jag åkte dit och knep det ena paret
Strosade runt och gjorde fler fynd – de flesta butikerna har rea på outletpriset så här pratar vi fynd
IMG_7925
Extrabyxor till min tämligen dyra nya bikini – ca 20% av ordinarie butikspris. Lika billig var BH:n som är helt suverän till klänningar med lite djupare urringning
IMG_7926
Tre tunnmjuka låååånga bomulls-linnen till samma pris som ett
Väldigt nöjd Ros!
Mindre nöjd över att jag på något sätt straffat ut mig från Instagram :o Kan inte logga in trots att jag bytt lösen eftersom jag glömt det gamla
Får ingen vettig vägledning av supportsidan som bara säger att man ska försöka igen vilket jag gjort. Har mailat dem men vet inte om de kommer att svara???
Någon annan som haft problem?
Dags att njuta söndagskväll på Hornsgatan – utan dator men med film :)
Må så gott!
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Åh! Så mysigt att han ville leka:)
    Jag provade Flippis Smirkshorts innan i veckan och blev helt kär! Hade jag vetat att du skulle till Barkaby hade flirtat hejvilt med dig:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men gud, vilken goding. Söt söt söt.
    Vad är det för märke på bh'n?

    SvaraRadera