fredag 19 juli 2013

Nytt märke i Sverige?

Vet inte om det är nytt eller inte men det var i alla fall första gången jag lade märke till det
Slank in i en lokal butik i går och fastnade direkt för de coola sjalarna
IMG_7764
IMG_7765
IMG_7766
Ruderiders – passande :)
De hade även några olika T-shirts men ingen som jag gillade jättemycket men jag ska definitivt hålla utkik när de får in mer
Dagens promenadstass var i kyligaste laget men dels älskar jag mina Smirk shorts, dels gäller det ju att flasha benen innan brännan försvinner ;)
IMG_7767

Min fine norrman har blivit lite modigare. I går kväll såg det ut så här
IMG_7758
IMG_7760
Ljuset är ju bedrövligt dåligt och bilderna därefter men jag kunde inte låta bli att lägga upp dem
Njuter av mina sista semesterdagar som går i slöhetens tecken. Har till och med funderat på att sova middag?
Hoppas ni har det bra
Kram!

8 kommentarer:

  1. Så fin han är!

    Har hört Annette nämna Ruderiders, men har inte sett sjalarna! De var så härliga! Var hittade du dem? Eller missade jag det i inlägget tro?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade den hos Cazami på Swedenborgsgatan nära Mariatorget. De har massor av kuliga saker :)
      Kram

      Radera
  2. Jättesnygg outfit! Är det en Odd Molly-kofta?

    Hälsningar
    Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanne :) Ja det är en Odd Molly-kofta: Long Frill Cardigan som kom på våren för ett par år sedantror jag.

      Radera
  3. Gud vad fin du var i den koftan!har man dina ben kan man absolut flasha benen! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad söt du är :)
      Kram

      Radera
  4. Åh, två snyggingar i samma inlägg:)
    Kram

    SvaraRadera