fredag 19 juli 2013

Ny Molly och ändring i köket

Trots att jag reashoppat ganska duktigt halkade det med en nyhet. Inte så konstigt i och för sig – det är en sommarblus
#793A Jennie T-blouse lite chalk
Jennie T-blouse i lite chalk
Kanske inte den bästa modellen på mig som ser bättre ut i lite mer markerad midja men ursöt och perfekt när det är varmt eftersom den är i bomull och inte sitter åt någonstans
IMG_7751x 
Här tillsammans med mina Smirk shorts i powder :)
Jag har ändrat lite i köket: i buren fanns tidigare en murgröna men den är väldigt giftig för katter så nu är det gult i stället för grönt
IMG_7752
De kommer så klart att bli dåliga så småningom men tills dess har jag hittat något annat att stoppa i buren
Finaste Oskar har ätit, druckit och använt lådan så nu känner jag mig ganska lugn. Alldeles nyss testade han kattpelaren och som klösmöbel fick den i alla fall godkänt :)
IMG_7753x
Nu när han landat hos mig kan jag inte förstå hur jag har klarat mig utan katt i så många år och ni förstår nog att jag är helt bortkollrad ;)
Lite TV-tittande och gosande? sedan i säng. Jag är totaltrött och åskmolnen hänger tunga liksom mitt huvud
Må så gott!
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Underbart att vara sambo kan jag förstå, speciellt med en sådan snygg norrman <3

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju saknat katt i många år så nu känns det bra igen!
      Kram

      Radera
  2. Hej där snygging! Vilken ståtlig kille du fått till sambo. Han är hur fin som helst. Vad är han för ras?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å Norsk Skogkatt - en väldigt fin sådan :)
      Kram

      Radera
  3. Så snyggt på dig! Har två par Smirk men tycker det är svårt att få till kombosar, men din var perfekt :)
    Hälsa Oskar!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad söt du är! Älskar smirksen och hoppas det rvarmt läänge nu!
      Kram

      Radera
  4. Skönt att missen finner sig tillrätta:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen - visste ju inte om han skulle gilla Hornsgatan men det verkar gå bra :)
      Kram

      Radera
  5. Den blusen är jag mkt intresserad av..hamnar nog här med! Jättesöt på dig med shortsen!
    Vad skönt allt flytit på bra! Förlåt jag är lite nyfiken, brukar ju inte kommentera så ofta hos dig. Nu är jag lite 'halvknäpp' vad gäller djur av div slag, katter står högt på listan. Så glad för din skull du fått en söt/snygg familjemedlem!
    Trevlig helg!
    Kram,
    Annelie

    Ps. Vet du är 'språkpolis' men bryr mig inte alla fel jag skriver oavbrutet..Ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad söt du är - tack! Jag bryr mig inte ett dugg om hur ni som kommenterar skriver - blir bara galen på journalister och andra som borde veta bättre :)
      Kramar

      Radera