torsdag 25 juli 2013

Mmmmmm solen är tillbaka

Helt underbar dag trots att jag jobbar igen. Eftersom det är så varmt igen fick det bli mitt sidentält som dagens
IMG_7847
Jag har ett lite kluvet förhållande till den här klänningen och tycker nog att den är fulläcker? Den är i alla fall sval och perfekt att ha stekheta dagar :)
Det här ser väl inte så äckligt ut
IMG_7850
Snacka om lyx att ha en stor f.d båtbrygga precis nedanför jobbet. För den intresserade kan jag meddela att jag stoppat ner en del av klänningen mellan benen för att inte riskera att göra en Ohly hihi…..
Trots att jag såg fram emot dagens brygglunch var det hur svårt som helst att gå hemifrån i morse
IMG_7832x
Jag var tvungen att lägga på ett rejält filter för jag ser ut som om jag drabbats av lätt spetälska. Hur jag än smörjer flagar jag – större intag av vatten skulle nog hjälpa lite?
Jag blir glad över att några av er tittar in trots semester och en något oinspirerad bloggare – det är ju så mycket annat man ska tänka på här på Hornsgatan ;)
Kram på er!

12 kommentarer:

  1. Jag har aldrig sett den varianten av sidenblåsan.
    Jättefin tycker jag.
    Gott att Oskar aklimatiserat sig och jag tror han njuter av sitt ensamma majestät på Hornsgatan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror också att han är jäkligt nöjd över att vara ensamkatt :)
      Kram

      Radera
  2. Mer snygg än ful och du klär svinbra i den. Jag skulle vara rädd för att fastna med den i bryggan dock. Kram fina du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Jag blir alltid lite velig när jag tar på den :
      Kramar

      Radera
  3. Åh vad han verkar trivas hos dig! Jag förstår att det är svårt att lämna honom på morgonen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vet du - det går nästan inte! Är helt kär och han är sååå himla mysig :)
      Kram

      Radera
  4. Klänningen är så dunderfin och du i den;)
    Vilken fiiiin kattman du har fått i huset!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du för komplimangen! Jag är ju helt förälskad och bortkollrad som du förstår ;)
      Kram

      Radera
  5. Snygg! Och vilken fin bild på kingen:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Förstår din tanke med fulsnygg och det är det jag gillar! Hade gärna haft en själv:)
    Katten är ju bara för söt!
    Kramar

    SvaraRadera