måndag 15 juli 2013

Lyckad reashopping :)

Trots den usla inledningen sitter jag nu fullkomligt nöjd efter att ha hittat några pärlor.

Fyra på 50% rea och en som hittat hit från en bloggkompis

#576 Chiffon dress chalk

Chiffon dress – en skir dröm

 

#575 Chiffon blouse chalk

Chiffon blouse

 

#329 Priceless blouse dark indigo

Priceless print blouse

 

#329 Priceless blouse white 

Priceless blouse

#650 Twine top

Till sist – Twine top som jag köpt av Hilde

Så visst är jag nöjd och känner att jag hittat alldeles rätt :)

I morgon åker jag till Nyköping för att bo över natten på Kung Oscars mattes sommarställe och på onsdag åker vi tre hem till Hornsgatan

Vete sjutton om jag kan sova……………………..

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Å vilka fina fynd du har gjort!:)
    Vill ha dem alla!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att äntligen få hem honom!
    Bättre än alla Mollysar; jag lovar.

    SvaraRadera
  3. Fina fynd!

    Åh är det dags att ta hem prinsen snart? Spännande! Förstår att du längtar.

    kram

    SvaraRadera
  4. Snygga reaköp där ja. Nu blir det spännande med kungen:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktiga godingar du lyckats fynda!
    Har du sett den kortärmade Chiffon på rea någonstans?
    God natt!
    Halvan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej den kortärmade har jag inte sprungit på :(
      Kram

      Radera
  6. De fynden hade jag gärna gjort. Vart hittade du dem? Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himlans nöjd: allt utom den sista hos Mathilde :)
      Kram

      Radera
  7. Vad kul att du äntligen får hem sambon:) Och bra reashoppat! Kram

    SvaraRadera