onsdag 31 juli 2013

En tokråååååsa dagens

Inte många ord som vill komma ut så jag kastar bara in min dagens

IMG_7942x

Älskade Berry dress som även finns i powder hos mig

Medan jag skriver ligger en trött kille på sin favoritplats högst upp i klätterträdet och snussnarkar. Hur mysigt som helst att lyssna till

Vi firar två veckor tillsammans i dag – kungen å jag :)

IMG_7938

Det regnar och bär sig åt på eftermiddagarna så skor och handväska packas ner i plastpåse och flipflops i äkta plast åker på. Ingen större mening att förstöra mockaväska och skor …………………….

Må så gott!

7 kommentarer:

  1. Så fin du är i din Berry dress!!! Va mysigt ni verkar ha det :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ohjälpligt förlorad - vi har nyss spelat boll :)
      Kramar!

      Radera
  2. Störtläcker är du! Jag såg mest ut som ett gigantiskt hubbabubba i min så den såldes:( Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad söt du är! Jag känner mig lite stor i den men den är ju så himla läcker.
      Kramar

      Radera
  3. Men vad underbart snyggt'
    Kramar sötis

    SvaraRadera
  4. En underbar dagens! Så glad att det fungerar så bra med Kungen, han är ljuvlig och jag säger som till Tigern, förstår inte hur ni får något gjort, jag hade bara suttit och kollat på katterna hela tiden! Klem

    SvaraRadera
  5. Himla snyggt med rosa på dig! Det låter som ni har det toppen du och Oskar:)
    Kram

    SvaraRadera