onsdag 24 juli 2013

En dag - sju bilder varav fyra på Oskar :)

IMG_7805x
Hallå matte – kommer du nångång viskar
IMG_7806x
Men hallå – vad gööör du egentligen – jag vill gosa! höjer rösten
IMG_7810x
Men ska jag verkligen behöva hoppa ner och hämta henne! mummel
IMG_7813x
Sådäääär ja! Äntligen fattar du tokspinner
Vi har fått tillbaka värmen och det innebär fika och lunch ute på altanen tillsammans med mina synnerligen braiga arbetskamrater
IMG_7822
Alldeles särskilt bra är Johan som lånade ut sina solglasögon eftersom mina låg kvar på skrivbordet
IMG_7823IMG_7824
Happy feet och angry feet
Första bilden är från perrongen intill jobbet och jag konstaterar nöjt att det bara är tre minuter kvar tills tåget kommer och att jag precis klarade en ny bana i Candy Crusch
Andra bilden är från en tunnelbaneperrong där jag blev sittande ett bra tag eftersom det fanns “obehöriga på spåret” Men va f…… låt bli att gå ner på spåren särskilt i rusningstid kan jag tycka
Trött som attan och hoppar i säng tidigt – har absolut icke vant mig vid att jobba än ;)
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Vad fin han är, och hur kan du vara så seg? Hahha, han är rolig med den där Oskar:D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen aning om varför jag är toktrött - järnbrist?
      Kram

      Radera
  2. han är ljuvlig och jag är lite nyfiken på vad det blir/ blev av rabarberna.. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoho det blev ju rabarberkräm så klart - äts med riktig helfet mjölk ;)
      Kram

      Radera
  3. Hej snygga Rosen!
    Har läst i kapp här nu när jag äntligen har lite fungerande internet.
    Stort Grattis till fina Oskar! Jag smälter lite när jag ser honom:)
    Jenny T-blouse (eller vad den nu heter) är ju så läcker, bra köp! Jag testade den när jag var i Köpenhamn med Lingon och blev extrasugen nu:)
    Och Jo, jag hade också valt pottskåpet som du valt mellan till ditt sovrum!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad söt du är som läser tillbaka :)
      Tusen kramar

      Radera
  4. Söta rödtott:) Vad fan gör folk på spåren egentligen?! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flyr från Polisen efter ett inbrott.............smarta gossar det där :D
      Kram

      Radera