tisdag 23 juli 2013

Dagens ätbara finöverraskning

Det känns sådär att jobba igen även om vädret är trist. Jag har liksom vant mig vid att lulla omkring som jag vill och självdisciplinen vill inte riktigt gå med på att semestern är slut

Jag har redan talat om att jag har suveräna arbetskamrater

IMG_7800

Nyskördad rabarber från Anne-Sophies trädgård - med presentband dessutom :) Lyckades komma ihåg att köpa potatismjöl på hemvägen så nu ska här kokas kräm.

Medan jag sitter här och skriver ligger det en hårfager kille och snarkar lätt på översta hyllan i klätterträdet. Låter helmysigt och det kan hända att jag fånler………

Min dagens är helt utan Odd Molly

IMG_7798

Den fantastiska klänningen är designad av Jade Jagger i samarbete med Indiska. Om den dyker upp på Tradera eller Blocket tycker jag att ni ska slå till – ja om ni tycker att den är snygg alltså!

Apropå snygg – kolla i övre högra hörnet av bilden. Morgontrött liten herre det där :)

Riktigt riktigt trött efter två arbetsdagar och kanske av oro för att Oskar inte skulle trivas här. Den har släppt nu och jag vet att det här kommer att bli perfekt.

Jag är alldeles superjättelycklig!

Kram på er

5 kommentarer:

  1. Verkligen supersnygg klänning! Du och snyggingen på hyllan kommer att ha det så bra tillsammans framöver...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du ser også så dejlig lykkelig ud,herligt!!!
    Tillykke med din smukke Oskar...Katte er bare skønne og smukke og hvad jeg elsker er at de er helt deres egen:)))
    Nyd hinanden og hvor er det godt han er faldet så hurtig til!
    Smil fra Sabine

    SvaraRadera
  3. Härligt med så goda arbetskamrater!! Klänningen passar dig, jättefin! Jag avstod det köpet när det begav sig. Skönt Oskar kommit tillrätta hos sin nya matte o boningen. Glad för din skull du fått fint sällskap av stiliga Oskar!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jag bir glad för din skull och tänk så mycket glädje, värme o kärlek en sån liten krabat kan ge. Han och du kommer att trivas tillsammans och ha det såååååå bra.
    Kram Marika

    SvaraRadera