söndag 9 juni 2013

Traderafyndat :) :) :)

Fick avbryta gårdagens utevistelse och knalla hem eftersom auktionen gick ut 14.56

Det var det värt många gånger om

3092_6447

Så galet perfekt till min ommålade byrå och jag är tokglad! På bilden den den lite gråaktig ut men dem är milt och mjukt vit

Jag har lite försiktigt inlett det där pimpandet som jag älskar och det hinner säker ändra sig flera gånger än ;)

IMG_7319

IMG_7322

Får se hur lång tid det tar innan hela sovrummet är fixat :) Väggarna ska vara ljust ljust kaffelattefärgade och alla möbler utom byrån, sängen och två gamla karmstolar ska bytas ut

Ett projekt som får ta den tid det tar – nu vet jag i alla fall hur jag vill ha det……….

Kram

8 kommentarer:

  1. Jättefin spegel och vilka vackra rosor!
    ja det viktiga är ju att veta hur man vill ha det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja innan dess är det ju ingen större idé att börja stöka omkring :)

      Radera
  2. Så vackert du har det!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla det är bara en vrå än så länge men det kommer mera.........
      Kram

      Radera
  3. Kul! Jag har en likadan, och den är snygg:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men va kul - jag är säker på att den blir helt perfekt :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhh spegeln är ju helt underbart, nyfiken på att få se byrån OCH spegeln ihop sedan <3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  6. Det är roligt att pimpa! En av fördelarna med att flytta var att få göra om precis om JAG ville ha det:) Kram!

    SvaraRadera