torsdag 6 juni 2013

Till salu – påfyllning i bloppisen

I stället för att göra en total genomgång av garderoben vilket är ganska jobbigt har jag bestämt mig för att lägga ut plagg lite eftersom när jag inser att vi inte är överens :)
#318 Disobedient jumper dark wine
Disobedient jumper strl 1
Inköpt till fullpris, supersöt men bara använd vid två tillfällen, pris 950 + frakt
#046 Colbert tunic vintage indigo
Colbert tunic strl 3  SÅLD SUSANNE
Ett av mina dummaste köp tror jag – fick för mig att jag skulle kunna ha den som klänning om jag bara tog en tillräckligt stor storlek
Inköpt i fint begagnat skick, inga skador eller fläckar, pris 550 + frakt
Om du har frågor eller vill köpa något av plaggen så lämnar du en kommentar och mailar mig på
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

1 kommentar:

  1. Är intresserad av colbert tunic. Mailar dig!

    /Me and my life

    SvaraRadera