tisdag 11 juni 2013

Tar hand om mig själv i kväll

I kväll är det blir det en riktig rengöring innan semestersolandet


Dags för en skön ansiktsbehandling igen och jag hoppas att jag kan hålla mig vaken och njuta. Det tog evigheter innan jag kunde somna i går kväll efter kattdaten ;)

Ska också testa att hemmafixa fötterna men väntar ett tag efter att ha läst bruksanvisningen tack och lov


Det verkar som om procsessen med flagande hud kan pågå ca två veckor och jag vill inte se ut som en spetälsk på Mallis

Må så gott!


4 kommentarer:

  1. Är det snart dags för Mallis alltså? Det låter underbart:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra idé att vänta med fötterna för de ser hemska ut när de flagar. Men fina blir de sen

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skulle behöva fixa fossingarna jag med men får inte använda såna eftersom jag har tatuering på fossingen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Blev sugen på att få en sån där Hamamtvagning eller vad det nu heter som dom gör i Turkiet. Jag får väl låtsas!
    Spännande med det där fotmojset fast flagande fötter låter lite trist..
    Kram

    SvaraRadera