fredag 7 juni 2013

Snälla hjälp–efterlysning

UPPDATERAT LÖRDAG 8 JUNI

Tack alldeles jättemycket alla ni som ryckt ut! Maria har hittat klänningen och lagt undan en till mig så den kommer att landa här så småningom

Om någon har sett den här i sin lokala KappAhlbutik i storlek 36/38 skulle jag bli så himla glad för hjälp med att köpa den!

467019_F_02

Jag har provat den i storlek 40/42 men det funkar inte – den hänger ner för långt från axlarna så att ärmhålen hamnar fel :(

IMG_7264

Den vore helt perfekt att knöla ner i resväskan i sommar

Hoppas, hoppas, hoppas……..

Kram

9 kommentarer:

  1. Åh vad fin den är! Om det inte lyckats lösa sig innan nästa vecka så ska jag till min lokala galleria på tisdag. Ska försöka att komma ihåg att kika då.

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunna vara en sann Molly väninna *fniss* vad det lät seriöst då *hehe* och köpa den till dig imorgon när vi ska till Ystad....enligt lagerstatusen ska den klänningen i rätt storlek finnas där, ringer dit senare idag och kollar ;) OM du vill och vågar <3
    (Är ju med i FB gruppen så vi kan konversera i pm, behöver bara sova några timmar nu...har jobbat inatt)

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Jag ska ta och kolla om den finns här i stan.....idag eller imorgon.
    Återkommer.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Kan kolla i Malmö idag om du vill, ska ändå till Kappahl :)

    SvaraRadera
  5. På mitt Kappahl i Malmö fanns den bara i 40/42...Fanns dock massor av rosa och leopard (?) färgade...

    SvaraRadera
  6. Så himla gulliga ni är <3 Tack snälla snälla Sofie för att du kollade!
    Maria - du får mer än gärna pm:a mig när du sovit klart :)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Om inte Maria köper den....kan jag göra det....finns flera small på Kappahl i Centrum.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  8. Vilken snyting, förstår att du vill ha den:) Här finns inget Kappahl på mils avstånd så jag kan tyvärr inte hjälpa dig..
    Kram

    SvaraRadera
  9. KappAhl har ju webbshop! Inte kollat där? Kram

    SvaraRadera