lördag 1 juni 2013

Så nöjd med mig själv

Fint och soligt på förmiddagen men sen blev det mest skit med sjunkande temperatur och envist regn

Inte så hemskt missnöjd trots allt för jag passade på att fixa klart ett projekt

Före

IMG_1548

Efter

IMG_7215

Brutit bort lös fanér, spacklat, slipat, strukit tre gånger med matt färg och avslutat med ett lager matt lack

Jag har låtit nyckelhålen vara öppna för planen är att så småningom hitta passande nycklar :)

Älskar den och det gör inget alls att det varit fulväder större delen av dagen!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

11 kommentarer:

  1. Den blev ju fan så mycket snyggare! Bra jobbat! Kram

    SvaraRadera
  2. Wow, så snygg. Älskar för och efter- bilder och även att fixa till gamla möbler. Klem

    SvaraRadera
  3. Jädrar vad snygg den blev. Förstår gott att du är nöjd:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att fixa och måla om?
    Jag har fått höra att jag förstört möbler för jag målat dem vita men det är ju mycket bättre att de görs om och används än hamnar på tippen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin den blev! Kul med lite lagom projekt o sedan få ett bra resultat. Förstår du känner dig nöjd!
    Ha en skön söndag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Byrån blev verkligen fin. Gillar den bulliga formen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Den blev verkligen fin. Jag gillar den "bulliga" formen.
    Kram från Birgitta

    SvaraRadera
  8. Wops!
    Fasiken vad snygg den blev! Imponerad över ditt arbete och tålamod! Snyggt jobbat:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Wow! Så snygg den blev! Är imponerad av allt ditt jobb och tålamod!
    Kram

    SvaraRadera
  10. SÅÅÅ SNYGGT! Vilket jobb du gjort!! Förstår att du är supernöjd!
    KRAM!!

    SvaraRadera