lördag 8 juni 2013

Rearoat mig hos Country Dreams :)

“Ska ha när de kommer min väg till rätt pris”

poplin-x-stitch-blouse-white

Poplin X-stich blouse i white supersöt och lättanvänd liten blus som jag hoppas ska passa. Det fanns nämligen bara en 1 kvar…..

#417 The artistsprint teenporcelain

The artist print tee i porcelain eftersom jag gillar Odd Mollys tunna stickade toppar. De är mjuka och sköna och brukar hålla formen bra

#954 Jersey girl scarf dark pink

Jersey girl scarf i dark pink som är mjuk mjuk mjuk och närmast omöjlig att motstå för en sjaloman :)

Så klart fanns det en hel del annat i varukorgen men jag plockade bort en efter en tills jag kände att det här är vad jag verkligen vill ha

Lite trögt med blogglusten just nu – det är så härligt väder och så mycket annat som drar.

Jag har en hel hoper oredigerade bilder från ett ställe jag besökte i torsdags som jag ska ge mig på i morgon om vädret skulle råka vara dåligt…….

Ha en härlig dag – nu ska jag uuuuut

Kram

12 kommentarer:

  1. Poplinblusen har jag två av. Så användbara! En blå och en i denna färg. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Lövely säger jag och tar fatt i luren..:)
    kram

    SvaraRadera
  3. Snygga klick fina du.. Jag hade svårt att hitta något alls, så shoppingformen är inte på topp tror jag:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Fina reafynd! Jag har inte köpt något på rean än, men fick klickat hem ett par Please jeans i färgen Lavanda igår efter att ha sett dem i en butik i Lysekil igår. Färgen är riktigt fin, svagt rosa och inte så lila som på nätet. Kram

    SvaraRadera
  7. Tredje gången jag försöker kommentera, men min telefon vill inte alls samarbeta... suck. Hur dom helst, fina reafynd har du gjort. Kram

    SvaraRadera
  8. Oj, det är först nu som jag ser att du har lagt in kommentarsgranskning, ledsen att jag har kommenterat sönder din blogg, men min telefon har betett sig så knepigt idag så jag trodde att det var telefonens fel att mina kommentarer inte syntes. Sorry!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha inge fara :) Jag tycker själv att det är så trist med ordverifiering så jag bytte. Då slinker visserligen spamen igenom med jag kan välja att inte publicera dem
      Kramar

      Radera
  9. Snygga köp! Blusen kommer du säkert i:)
    Här är det toksegt med bloggeriet för tillfället. Så mycket annat som drar.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Fina köp:) Här är segt med blogglusten med. Kram

    SvaraRadera