torsdag 13 juni 2013

Pleasejeans till salu OBS SÅLDA

Jag klickade hem ett par sådana här från Nordljus

SÅLDA

16151027-origpic-8efe03

16151027-origpic-83cf3c

Eftersom beskrivningen löd så här tog jag ett par i storlek S

“ Mjukt och skönt material med aningen stretch. Tuff byxa med lösare passform framtill (baggy), sitter tajt över rumpan och smala i benen. Lika snygga till stövlar som lågskor. Så snygga!
Färg:Denim Material: 98 % Bomull 2 % Storleksråd: Normala”

Efter en dags användning är de tyvärr alldeles för stora för de är generösa i storleken och jag som är en 36:a skulle vilja påstå att de passar en 38:a. Trist tycker jag som intygar att de är supersnygga och mjukbekväma

Priset är 1.250 inklusive skicka lätt. Nypris 1.599 + frakt så här finns en slant att tjäna och dessutom är de slut i den här storleken ;)

Maila mig om du vill köpa dem eller har frågor

hornsgatansros@live.se

8 kommentarer:

  1. Jag tycker det är lite dumt att Please inte kan hålla storlekarna som de varit, blir bara rörigt värre..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är fasen så irriterande. Har inte gått riktigt riktigt bra för mig senaste tiden ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har på mig precis den här modellen nu och de är stora i storleken! Lurigt det här med storlekarna. Har beställt ett par i den smalare modellen och vet inte alls om den kommer att passa i storlek xs, jag brukar annars ha xxs i Please. Om dem är för små så finns det inga i storlek s kvar.... suck. Att det ska vara så svårt att beställa på nätet, krånglar inte färgerna så är det storleken som inte stämmer. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte är det lätt inte. Jag har haft en himla otur det senaste. I morgon skickar jag tillbaka 2 saker till CD och det blir intressant att se om de godtar reklamationerna och ersätter mig för returfrakten?
      Kram

      Radera
  4. Tyvärr får jag så fult arlse Please men har du dom kvar minus sisådär en fyra kilo så återkommer jag:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jösses vännen - jag är inte riktigt i form just nu men jag kan inte riktigt fatta var dina 4??? extra kilon sitter
      Kram

      Radera
    2. "Handtag, famntag, klapp eller kyss"?!
      Svar: handtag:(

      Radera