onsdag 19 juni 2013

Min onsdag i två bilder

När jag robotaktigt sträckte mig efter kaffekannan i morse insåg jag att något inte var som vanligt och tittade ut genom fönstret

IMG_7446

Hmmmm inte så hemskt otrevligt

Ännu mer trevligt blev det på lunchen nere på bryggan

IMG_7451

Att jag desperat längtar efter lite färg på kroppen är ju inte så konstigt……….Mamma Mia!

Det här med dagensbild verkar ha blivit väldigt jobbigt för det glömde jag helt

Huvudet är ganska full av bry hur jag ska ta mig till jobbet i morgon för om nästa strejk träder i kraft i natt för då stannar även alla lokaltåg plus “min” tunnelbanelinje. Kan hända att jag får en riktigt rejäl promenad i morgon bitti :o

Grubblar vidare och stänger ner här……

Må så gott!

Kram

5 kommentarer:

  1. inte dåligt alls. Och jag har shopsat mycket på syster lycklig, alltid med mkt bra resultat och fin service! Klem

    SvaraRadera
  2. Halvnakna karlar på taken är ju inga fel;) Inga fel med lite sol på lekamen heller! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja att du bara kom iväg till jobbet... ;)

    SvaraRadera