fredag 14 juni 2013

Lite reaprat :)

Ni som troget tittar in här trots en något bristande inspiration från min sida vilket jag tackar er för, vet redan att mitt reashoppande inte har varit direkt lyckat

Av fyra hemklickade plagg har tre returnerats som reklamationer

Klik p billedet, for at lukke vinduet

I miss you tee returnerades till Lisen eftersom spetsen och trycket hade en helt annan färg än på bilden i webshopen. Riktigt glad blev jag att de agerade precis som man ska om man vill ha nöjda kunder. Utan tjafs fick jag tillbaka plaggets pris + mina utlägg för returfrakten

I morse gick de här två i retur till Country Dreams – också de som reklamationer

417-The-artistsprint-teenporcelain_t

The artist print tee som hade en helt annan färg i verkligheten

954-Jersey-girl-scarf-dark-pink_thum

Jersey girl scarf som bara har print på ena sidan – den andra är tråkigt beige vilket varken framgår av bilderna eller texten.

En sak behöll jag med glädje

poplin-x-stitch-blouse-white

Poplin X-stich blouse i white som jag gillar massor

Nu är jag löjligt nyfiken på hur det gått för er andra – vad har ni klickat hem och är ni nöjda?

Jadå jag inser att det är fredag kväll och att de flesta säkert har andra saker för sig än att svara på snokiga frågor från mig. Men ändå – det vore kul att veta :)

Ha en fin kväll!

IMG_4199AAAXXXc

30 kommentarer:

  1. Ingen rea, men har klickat hem ett par Please jeans som tyvärr får vända åter då storleken var fel, de var alldeles för stora. Att det ska vara så svårt att köpa rätt storlek i dessa jeans. Nätbutiken jag köpte dem ifrån stod det att dem var normala i storleken, men i verkligheten var dem som de flesta Pleasejeans mycket stora i storleken. Som tur är så har jag hittat dem i rätt storlek i en annan nätbutik, hoppas lagersaldot stämmer! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag blir snart galen på Pleasejeansstorlekarna och får nog nöja mig med dem jag redan har.
      Kram

      Radera
  2. Självklart hänger jag på ditt prat en fredagskväll...fram till att jag sticker till jobbet...
    ÄLSKAR reor och rabatter, skulle behöva ta ledigt för att ha tiden men då hade jag troligtvis inte haft råd att shoppa *fniss*
    Spegeln är ju helt underbar till byrån;)
    Hoppas du har/får en fortsatt bra helg <3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad för spegeln och att byrån äntligen är klar :) Ha det så gorr själv!
      Kramar

      Radera
  3. Jag har bara klickat hem twine top och burly dress. Båda har fått stanna kvar här:) Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra jobbat :) Må så gott själv!
      Kramar

      Radera
  4. Inget är hemklickat av mig, har däremot köpt en klänning på REa på stan från smooph. Skönt att Lisen reagerade så bra. kramkram Nilla

    SvaraRadera
  5. Jag har kommit av mig lite med reashoppandet men det är ju bara bra ;)
    Kram å ha det så gott!

    SvaraRadera
  6. Här blev det en Disobedient jumper från Country Dreams som var underbar! Även en Enwrapme jersey top från Lisen och en Jacquard mössa och scarf från Miinto :) Så nöjd med alla fyra, även om mössan känns lite liten, men den går nog ut sej ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis :) Mössan är jag väldigt sugen på!
      Kram

      Radera
    2. Mössan hittade jag på 50% genom Miinto :)

      Radera
  7. Ingenting från Odd Molly än så länge.....bara två köp från Lindex!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  8. Klickade hem All in s/l och den säljs. Var för kort på mig tyvärr. SEn väntar jag på en godbit från Minzo;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissa hur nyfiken jag blir nu.......
      Kram

      Radera
  9. Jag spanar efter hodgepodge men har köpt chrohetgrandma och smirkleggings från Zovillage istället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah men det var ju suprebra köp! Hoppas du hittar Hodgepodgen....
      Kram

      Radera
  10. Jag har inte klickat hem något alls, håller hårt i pengarna nu.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns ju faktiskt viktigare saker än Odd Molly!
      Kramar

      Radera
  11. Alla vill ha en hodgepodge... :) :)
    Kära Ros det kommer mera rea. Förtvivla inte dessa reklamationer och färgfadäser. Det kommer mera. Hohoho.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah ja det kommer mera :)
      Kramar

      Radera
  12. Jaquard jumper och firestarter remix har landat här. Supernöjd med båda. Hittade massor på bestofbrands men man ska ju ha semester oxå :-)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka bra köp tycker jag och ja man ska ju ha semester också :)
      Kramar

      Radera
  13. Nu är det lördagmorgon och jag hänger på ändå.
    Trist med dina reaklick men snyggt av Lisen.
    Själv har jag klickat hem en sjal från Beck och Söndergaard, pointers long cardigan i chalk, keyhole slip dress i svart och en envisage poncho i pink. Känner mig nöjd men letar efter ett par saker till som jag dumt nog missade för jag velade för länge, dumt för de fanns på önskelistan.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå detta velande :) Jag har gjort samma sak men känner i år för första gången ingen större besvikelse utan mer ett stilla jaja det blir väl så småningom - eller inte.....
      Kramar

      Radera
  14. Har bra klickat hem en, men en ytterst efterlängtad, Priceless blouse i multi. Den Natascha fick mig att bli kär i under Stockholmsträffen. Inte fått den än men har sett och provat så håller tummarna att den funkar :-)
    Trist med dina reklamationer, skitdåligt att de inte kan ta egna bilder om produktbilderna inte stämmer... Morr...
    Trevlig helg! Och Kram!

    SvaraRadera
  15. Förstår dej för den är jättesöt - försökte hitta den mörkblå varianter men alla ettor verkar vara slut...... Det här är första gången det går så här illa för mig.
    Kramar och ha det bäst!

    SvaraRadera
  16. Ja igår hann jag inte haka på för då var det student! har för första gången superdålig koll på vad saker heter och inte så många span. ch det jag ev. Är intresserad va verkara vara slut! MEN jaf har reashoppat två jersey girl short dress från DF och de är jag jättenöjd med! Förstår om du blev besviken på sjalen för jag vet ju hur tyge ser ut på baksidan!!!!! Sen väntar jag på ett plagg från Minzo som kan bli succe eller katastrof eftersom jag har noll koll på storleken i den.....Men den var ett ursprungligt reaspan så när den dök upp kunde jag inte låta bli!!!!

    SvaraRadera
  17. Och trevlig helg hade jag tänkt sKriva när kommentaren plötsligt for iväg.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju jättebra köp och jag har följt studenteriet på FB :)
      I dag är jag betydligt nöjdare var avser reashopping - visar i morgom ;)
      Kramar

      Radera