torsdag 20 juni 2013

Kundvård Country-Dreams????

Dagens usch
417-The-artistsprint-teenporcelain_t
IMG_7369
Country-Dreams anser inte att den här färgavvikelsen är giltig som skäl för reklamation och kommer inte att ersätta mig för returfrakten Jag har naturligtvis mailat HK
Dagens hurra
Från och med denna stund har jag semester :)
Första anhalten blir mitt vanliga ställe på Mallis
DSC04154X
I två veckor ska jag promenera på stranden tidigt om morgonen, träffa goda vänner, ligga under en palm och läsa böcker – en varje dag :)
Jag längtar minst lika mycket till nästa resa
DSC_0027
I en hel vecka ska jag ranta runt i Lingonhooden och krama på Lingonet själv, lukta på blommor – särskilt på rosorna så klart - och titta på humlor som åker ut och in i Digitalisens blomklockor. En och annan utflykt blir det också
Vet att det blir tråkigt att lämna Skåne men som tur är finns det något som drar rejält här hemma
Nästan hela sista semesterveckan ska vi spendera helt tillsammans innan det är dags att gå till jobbet igen
Nu skiter jag i det där med reklamation och returfrakt och gläds åt att detta kommer att bli den bästa sommaren sedan jag var barn
Kram på er
IMG_4199AAAXXXc

8 kommentarer:

  1. Verkligen ingen dålig semester att se fram emot, och vilket avslut den får:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt och jag förstår att du längtar efter alltihop.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig semester som väntar!! Var ska Prinsen/kungen vara under tiden? Jag har bara haft bra upplevelser med Country Dreams så det låter märkligt med detta bemötande. Ha en fin midsommar!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. You have wonderful vacation plans ahead. One book each day? I am very impressed.
    Enjoy the sun on your face and sand between your toes :)
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  5. Härligt! hoppas du får en riktigt fin sommarsemester, tänk att den nu är här! CD har inte den bästa kundservicen direkt. Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. En härlig semester önskas dig.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Låter som en alldeles förträfflig sommar:) Och var ruttet av CD! Ser ju inte ens ut som samma plagg för fanken.....Kram!

    SvaraRadera
  8. Usj, så kjedelig at du fikk feil farge! Håper det løser seg... Ha en deilig ferie og en fantastisk Midsommerfeiring:)
    klem

    SvaraRadera