söndag 2 juni 2013

En del av dagen i bilder

Efter att ha tvättat och skiftat från vinter/höstskor till vår/sommardito var jag tvungen att ge mig ut. Hade planerat att stuva om bland underkläder mm och fylla upp den nya byrån men med högsommar utanför fönstret sköt jag det på framtiden

IMG_7218

IMG_7219

Två olika promenadstassar. Jeans var alldeles för varmt och jag borde ha lämnat Smallville leggings hemma

IMG_7228

IMG_7229

Knatade runt lite överallt i ca 4 timmar – här i Gamla stan

IMG_7222

IMG_7223

Avslutade föga överraskande på Mariatorget där jag även köpte något nytt till köksfönstret

IMG_7231

Ett mellanting mellan kant och hänglobelia och jag hoppas att den klarar åtminstone ett par veckor inomhus!

Nu väntar veckosaneringen ;) Bad, hårinpackning och ansiktsmask

Kram!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Snygga jeans! Gamla stan är så vackert att gå runt i. Länge sedan jag var där. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Jag tänker loda runt i Gamla Stan i midsommar! Och hoppas nästan att allt är stängt så det är lite folk:) Duktigt med inpackning säger frisörskan! Kram

    SvaraRadera
  3. Lyckliga du som har strosat i Stockholm!
    Mysigt att gå i gamla stan, men det kanske blir vardagsmat för dig som bor där:) Härliga bilder i alla fall och snart blir det fotbad här, lite sanering det med:))

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Skönt att ni fick fint väder ni med. Snygga stassar båda två!
    Ha nu ett mysigt hemmaspa:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt det här vädret. Man glömmer liksom bort att det någonsin funnits något annat än sommar! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt att gå runt i gamla stan, lite avis!!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt väder ni haft. Verkar varit fullskalig sommar. Gött och fin stass.
    kram och suss gott

    SvaraRadera
  8. Och DÄR sprack mitt "jag ska inte ha en rosa firestarter"
    Så snyggt! Sitter kanonfint på dig!

    Kram

    SvaraRadera