fredag 14 juni 2013

Efterlängtat paket :)

Å jösses så stort det är……..hmmmm borde jag gå hem och hämta någon sorts bäranordning…..men vad skulle det vara…….ä va f……. jag fixar det

IMG_7391x

IMG_7391xx

IMG_7391xxx

Den var inte så rasande tung bara så väldigt väl paketerad att paketet var jättestort och totalt otympligt ;)

Jag är jättenöjd men kommer nog att flytta ner den lite – orkade inte trixa med upphänget i går kväll

Kram och ha en fin dag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Dubbeltrippeltjohoo!! :-)

    Kram och ha fina fredagen

    SvaraRadera
  2. Det blev ju bara så himla fint! Imponerande jobb du lagt ner, GRATTIS!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så himla nöjd - nu är det bara restenkvar ;)
      Kramar

      Radera
  3. Snyggt, jag förstår att du är nöjd!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  4. tack snälla :) Äntligen har pjojet sovrum startat :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin!! ha en härlig fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Man lyckas med en massa när man bor i storstan utan bil.
    Som att t ex släpa 3 st Benno cd-hyllor på bussen från Barkarby (inte jag dock - sambon)
    Det blev jättefint med spegeln!

    SvaraRadera