fredag 24 maj 2013

Toppendag!

För det första är det ljuvligt att ha en dag ledig bara så där och för det andra är det minst lika ljuvligt att spendera den med älskad syster :)

IMG_7099

I väntan på tåg till Barkarby. Fattas bara – klart vi måste till Barkarby

IMG_7102

Lite konstigt blev det här eftersom jag hade håret i knut och jag lyckade roa både mig själv, syrran och ett par kunder

IMG_7104

Det här däremot kändes rätt från första stund. Vackra Rebiya blouse i silky powder som tyvärr aldrig gick i produktion

Klart den bor på Hornsgatan nu

IMG_7131

Framsidan och större delen av ärmarna i siden

IMG_7128

IMG_7130

Baksidan i mesh – alltså behövs att linne under

Efter Barkarby fortsatte vi in till stan där jag fick med mig något jag spanat in tidigare från Mathilde

Resten av dagen kommer i morgon för nu är det fredagsmys på gång

Ha det så fint!

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Söt syster du har!! Trevlig helg tillsammans!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är! Ha så mysigt me syrran nu, men glöm inte att berätta vad du hittade hos Mathilde:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni är jättefina, utstrålar riktig glädje och blusen var verkligen superfin! Klem och fortsatt fin fredag, det som är kvar av den...

    SvaraRadera
  4. Så søte dere er!! Og blusen var kjempe fin til deg:) Bra du kjøpte den!
    klem

    SvaraRadera