söndag 5 maj 2013

Stora Bloggdagen genom mina ögon

Alla tre föredragshållarna och arrangören Fru Bromans bravader

IMG_6771

Det är inte det lättaste att vara första talare men här har vi en dam som trollband mig från första ordet :)

IMG_6746

Vilken kvinna – Malena som driver bloggen Guldkanter i vardagen! Skärpt, smart, ödmjuk och totalt chosefri när hon berättade hur hon byggt upp sitt varumärke och sin blogg

För min del var det här dagens stora behållning och det är inte ett dugg svårt att förstå att hon lyckats så bra. Ingen som behöver undra längre över vem som var min favorit alltså – ni som nu grubblat över det?

Inte lätt att ta vid efter en sån talare men det gjorde Add Simplicity bra tack vare sitt stora engagemang och kunnande

IMG_6761

Rolig och medryckande att lyssna till även om ämnet som sådant  - heminredning med betoning på Feng Shui – inte är så intressant för min del

Efter denna energispruta var det Made by Marys tur att berätta om sitt liv och vad som inspirerat henne till att starta sin framgångsrika bakningsblogg

IMG_6773

Med självdistans och humor fick hon oss att förstå att vill man så kan man om man bara är målmedveten och bestämmer sig

Jag träffade ett par läsare – tack för att ni kom fram och pratade. Det är jättekul att få se er i levande livet!

En och annan bloggare jag känner dök upp

IMG_6752

Vackra Nilla med bloggen Life’s silverlining and I

IMG_6740

Titti och Marika

Ni som följer mig på Instagram får stå ut med att se de här bilderna en gång till ;)

IMG_6754

IMG_6753

Jaaadå jag tog både goodiebag och kaka – helt underbar skapelse – kladdkaka med cocostäcke. Fick behärska mig hårt för att inte ta fler

IMG_6767

Ett av de tre prisborden. Med så många priser tycker jag att det närmast är en skymf att inget hamnade på Hornsgatan ;)

Goodiebagen ja – är så barnslig att jag väntar med den till i morgon Gillade en av grejorna så skarpt att det blev ett webshopklick direkt för jag ville ha mer

Till sist något annat som gjorde mig riktigt glad:

Sahra – det var hur kul som helst att äntligen få träffa dig och snacka lite. Hoppas du hade en fantastisk kväll med The Boss!

Kram på er!

14 kommentarer:

  1. Verkar ha varit en riktigt lyckad dag! Spännande att få se vad som låg i påsen :-)Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt riktigt bra och så lyxigt med gångavstånd :)
      Kram

      Radera
  2. Men, ingen goodiebag i dag? Haha, och jag är barnsligt nyfiken :-D
    Ser ut som ni hade det toppen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi visst är jag fånig ;)
      Kram

      Radera
  3. Goodiebag! Goodiebag..! Goodie...

    Ja, du fattar.. :) :)
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Attans sugen på att se den där goodiebagen jag med:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Men vad roligt, det är ju inte dumt alls att bo i Hufvudstaden! Klem och jag är såklart också nyfiken...

    SvaraRadera
  6. Ja, snacka om att hålla oss på sträckbänken! Är så nyfiken!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack för rapport. Och för dagens mattips... :o)
    Fast goodiebagen, är ju nästan sprickfärdig av nyfikenhet... hur ska jag nu kunna sova i natt... ;o)Kram!

    SvaraRadera
  8. Vi hade samma favorit!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  9. Min favorit med, såklart!!! Hon är ju så naturligt vacker och glad som en lärka, hon har dessutom en underbar dialekt med sin mumin svenska, stort gilla på den:-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Det är svårt att inte bli "smittad" av härliga Malena.
    Najs med goodiebag :-)

    kram

    SvaraRadera
  11. Ja Malena är ju bara så härlig......
    Och det var goodiebagen också :=)Undrar vad det var du gillade extra skarpt.......
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt inlägg! Och det var urmysigt att träffa dig som sagt. Hoppas vi ses snart igen! Malena blev sugen på en likadan klänning som jag sa hon där. Idag på Insta såg jag att hon skaffat en:) Kraaaam Nilla

    SvaraRadera