lördag 4 maj 2013

Stora Bloggdagen är slut för min del

Jag valde att inte vara med på middagen men just nu sitter ett antal damer till bords och diskuterar livligt kan jag föreställa mig :)

StoraBloggdagen

Alla tre talarna var intressanta även om en var min favorit

Vilken av dem får ni veta i morgon för även om den här dagen hamnar under kategorin Kuligheter är jag trött och behöver sortera intryck

Dessutom få någon sorts ordning på mina bilder så jag avslutar med min dagens som var för varm by the way

IMG_6778

Kram och ha det gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Skönt att det var lyckat! Nu får du ta dig en lugn kväll:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att ses...få se om vi har samma favorit!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Spännande att höra! Ha en fin fin kväll vännen,
    kramar

    SvaraRadera
  4. Heeeej
    Marie här från Stilrummet.. nu känner jag igen dig! Jag kom nämligen förbi en sväng och lyssnade på Maria. ( jobbade innan ) hursom..duu...eftersom du bor i stan..tycker jag vi kan träffas på en DOFT provar kväll ;)..jag bor på Kungsholmen.. trevlig kväll.. jag avstod oxå middan...tjingeling

    SvaraRadera
  5. Ja nu har man lite att smälta från dagens föreläsningar. Det var kul att träffa dig idag.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  6. Jag känner bara igen Malenami av dom tre. Verkar som om du hade en bra dag i går i alla fall! Kram

    SvaraRadera
  7. Jättemysigt att träffa dig igår fina du! Kommer bilder på min blogg senare också! Kraaam Nilla

    SvaraRadera
  8. Kul att vi sågs igår. Ja vem var din favorit?
    Kram

    SvaraRadera