fredag 17 maj 2013

Skamlös prutning – dagens fynd

Jag betalar aldrig full pris för en vara som inte är helt ok. Här var frampartiet på högerskon megaskitigt och det var sista paret i min storlek

Erbjöds 30% rabatt men tjatade till mig 50% bara för sakens skull, jag tycker nämligen att det är kul att förhandla och är bra på det Ganska praktiskt eftersom förhandling ingår i mitt jobb :) Som ni märker bor Jante inte på Hornsgatan men det var länge sedan jag slutade förminska mig själv eller mina insatser

Träna på det – läskspännande men fasen så utvecklande

IMG_7020

Inte ett spår av smutsen efter en omgång med trasa och galltvål. De är mörkt gråbruna och kommer att passa bra till mina Peace army pants om jag nu får någon ordning på dem. Har inte fått något swapnapp och funderar som bäst på om jag ska våga köra dem i 60 grader???????

Soligt men kallblåsigt och det kändes inte som klänningsdags i morse heller

page0517

pageskxckcxk

Glömde knäppa upp blusen och här är toppen jag hade under

Nu ska jag ägna mig åt seriöst slöande – kanske till och med stänga av datorn?

Kram på er!

14 kommentarer:

  1. Skitbra gjort! Jag prutar sällan i Sverige av ngn anledning (om det inte är rena defekter så klart) men är skamlös utomlands. Borde blir bättre på att testa hemma också. Snygga som rackaren är de i alla fall.

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag är nog lite udda för jag har prutat på NK's köksavdelning också ;) Supernöjd med skorna som troligen måste premiärgås direkt i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad jag beundrar dig som kan pruta. Jag är en jäkel på att förhandla, men då handlar det om jobb, men pruta kan jag inte:) Snyggt kap!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Testa - det är rejält läskigt första gångerna. Du kan börja med något oviktigt som det inte speler någon roll om du får eller inte :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skitläckra skor! Har himla svårt för att pruta, skulle behöva gå en kurs hos dig;) Kram

    SvaraRadera
  6. Är det bomull så borde det ju gå att tvätta i 60 grader men risken är ju att applikationerna får stryk... Låter ytterst skönt att slöa!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag fegar och börjar på 40 ?
      Kram

      Radera
  7. Haha.. Jeg er skikkelig dårlig på å prute, så her kan jeg lære noe:) 60 grader og en omgang i tørketrommel kansje...?
    klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får gå en kurs hos mig :)) Får se om jag törs 60???
      Kram

      Radera
  8. Vad ska jag säga? Jag har varit i Egypten tre gånger...
    Bara den meningen är magisk när man vill köpa nåt där ;)
    Det är kul att pruta men oftast överlåter jag det på sambon eftersom han tycker det är ännu roligare. =)
    Coola pjucks och nä vad ska Jante på Hornsgatan att göra?

    SvaraRadera
  9. Yes vilket fynd och du är min hjälte såklart. :)
    kramar och suss gott

    SvaraRadera
  10. Fina skor! Vad är det för märke?
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag är superdålig på att pruta, skulle definitovt behöva en kurs i ämnet. Av dig kanske?... :o) Och den där sidenblusen är skitläcker by the way. Kram snyggo!

    SvaraRadera