onsdag 1 maj 2013

Rena lyxen ju

En ledig dag  mitt i veckan :)

Jag har verkligen njutit av den på mitt eget vis genom diverse aktiviteter som att sova helt ostört till efter 11

Promenerat i solen – dock utan att ta några bilder som jag kan utbrista ha! om

Provat den här med olika linnen under eftersom jag inte kan knäppa den över bysten

Million Dollar Dress lila

Rensat ut gammal mat ur kylen vilket jag skäms över. Inte över att ha rensat men över att låta mat bli förstörd!

Traderat hem ett par såna här till helt ok pris

#587 Peace army pants

Om jag bara blir hälften så snygg som Hilde är i sina är jag nöjd :)

Spelat lite – ute i solen så klart

candy_crush_saga_screen1

Ja det var en ganska bra första maj det ……….

Kram på er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

14 kommentarer:

  1. En himla bra ledig dag verkar det som! Brallorna är ju döläckra! Här har det rullat på i sakta mak med. Skönt.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har haft det helt toppen - har inga problem med att bara vara :)
      Kram

      Radera
  2. Det låter som en skön dag och det kommer att kännas konstigt i morgon, men sen är det freeeedag!
    Ska bli kul att se brallorna på dig. Massa kramar och ha en fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det blir kul att gå till jobbet - buggkursen är ju på torsdagar :D
      Kram

      Radera
  3. Men vilken underbar dag du haft. Klart det blir bra med byxorna:) Lite ovant men skönt med så pass mycket häng..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu vill jag så klart ha hem den genast :)
      Kram

      Radera
    2. hm dem ska det vara

      Radera
  4. Vilken härlig dag du har haft! Aktiviteter i precis min smak :-)
    De där byxorna hade bra gärna också fyndat. Jag begriper fortfarande inte varför jag inte köpte dem i Stockholm... Och candy crush... Jag är fast på bana 65 och håller på att bli galen!
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lyckades faktiskt rensa upp en jättehög med papper också - heja mej :D
      Kram

      Radera
  5. Visst är det skönt att vara ledig mitt i veckan men i morgon blir det nog trassel i huvudet. Måndag...öh..nej torsdag..oj är det redan fredag :-)
    Du blir nog supersnygg i byxorna, dem verkar dessutom väldigt sköna.
    Det där spelet ja...funderar fortfarande på om jag ska ladda ner det...haha. Alla verkar ju bli fast :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha vet inte om du ska ge dig på spelet - jag har fastnat så rejält att jag nästan blir arg när jag är framme vid jobbet och måste sluta :o)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Inte dumt på en fläck din dag. JAg sov också ganska länge och det var sååå skönt. Spelet är hur kul som helst, men nu är jag på den nivån där jag måste betala eller be vänner på fb om liv, vilket inte är så intressant. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha jag har inte kommit så långt än men det känns bra att veta att det finns en sorts automatisk spärr hehe
      Kram

      Radera
  8. skönt med lediga dagar mitt i veckan, jag har ju det alltid så men måste då jobba varannan helg ;-) byxorna är grymt schyssta och så jäkla sköna!
    Kramar!

    SvaraRadera