torsdag 30 maj 2013

Pollen tror jag bestämt

Hemma även i dag med tjockt huvud, täppt näsa och tung andning och superjättetrött

Bestämde mig för att testa någon av de receptfria allergitabletterna  och kom hem från apoteket med både antihistamnitabletter och ett nässpray

Tänkte först hasa i väg i mina velourbyxor och urtvättad tisha men bestämde mig för att ta på mig vettiga kläder för att inte känna mig så eländig och det funkade ganska bra :)

IMG_7183

Eftersom byrån står precis bakom rumpan och jag ca 30 cm framför spegeln blir perspektivet helt galet men det här blev apoteksstassen

page130530

Känns fin så den återkommer :)

Slö och slapp som jag är ska jag glo på film i kväll

IMG_7187

Gratis medskick från CDON när jag beställde sommarens bokpaket

Efter det ska jag testa något jag inte kunde låta bli att klicka hem efter att ha läst Hildes lovord

IMG_7188

Kan inte skade att försöka se lite piggare ut ;)

Hoppas ni haft en bra dag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. DE där byxorna är så fina! Den där enegimasken blev jag nyfiken på. berätta gärna sen vad du tycker också. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskön mask men det känns lite mysko - kolla mitt instagram :))
      Kram

      Radera
  2. Kan nog vara pollen ja. Det blir man ju oerhört trött av.
    Kan väl avslöja att det även här flyttat in ett par såna byxor i khaki... =)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kryar på dig och att de där allergipreparaten hjälper! Snygg Dagens du fick på dig :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg stass fina du! Tyckte du om masken?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fina de vita är. ++++++++
    Kram och krya på snoken

    SvaraRadera
  7. Den filmen vill jag se! Var den bra? Kram

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin top!
    Vad är det för någon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida :)
      Topen heter Annie och är köpt på Mathilde i PKhuset.

      Radera