onsdag 22 maj 2013

Pausfågel

Nejdå det blir ingen lång paus – bara till i morgon kväll kanske
Efter jobbet ska jag och min räddare i nöden - kollega Johan - åka och köpa diverse kattrelaterat grejs och jag tror inte att jag orkar blogga när jag kommer hem?
Ja hm….. insåg senare i går kväll att det är koltrastsång jag fångat  så jag ber er en smula generat att om möjligt bortse från mina funderingar på om det kunde vara talgoxen som syns i bild mot slutet :))
IMG_4199AAAXXXc
Uppdaterat kl 8.55 - nu blir jag helt osäker igen. Snälla hjälp - vilken fågel är det undrar en asfaltsblomma som inte kan särskilt mycket om djur och natur 

5 kommentarer:

  1. Kviddeviddevitt bombom!
    :-)
    Kram och ha så kul med shoppingen

    SvaraRadera
  2. jaaa shopping e kul :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hi hi det där är i alla fall en talgoxe, parus major! KRAM

    SvaraRadera
  4. Oj ingen koltrast alltså - jösses hahaha
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Det där med fåglar är inte min grej. Men du fick ju svar ser jag;) Kram!

    SvaraRadera