tisdag 28 maj 2013

Orden irrar runt och blus till salu

Efter att ha drullat in från piskbalkongen där det är sol ännu några minuter gör jag mitt bästa för att ta mig samman för att få ihop någon sorts inlägg

Inte helt lätt för den här dagen har varit lite splittrad och innefattat tidig hemgång för att släppa in röris

IMG_7155

Dåligt tryck i blandaren och han skruvade isär den intill minsta beståndsdel och rensade bort cement! och annat skit som kommit dit vid monteringen

Nästa gång jag tvättar håret tar det inte 20 minuter att skölja ur schampot hoppas jag :)

Fästingspruta nr två sattes i höger överarm och nu ska jag enligt sköterskan ha ett nästan fullgott skydd. Känns bra eftersom jag ska besöka Lingonhooden som på vissa ställen kryllar av fästingar :o

Inte den fina lilla trädgården tack och lov. Längtar väldigt efter att få sitta där och lukta på blommorna – och efter Lingonet så klart!

Dagens innehåller inga Peace army pants i chalk för jag är ombytlig av mig och kom på något helt annat som måste luftas

IMG_7150

IMG_7151

Jag är våldsamt kluven till den här lilla fina blusjackan. Har haft den till salu här i bloggen men ingen har nappat och det kanske är bra för när den väl kommer på gillar jag den?

Det här är kombon på överkroppen

page

Lace patchwork blouse i mid apricot och RAF slip top i vintage dark grey

Om någon vill köpa blusen är den till salu för 800 + frakt om jag inte hinner ångra mig ;)

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Och jag saknar dig såklart! Snart sommar, hihi.
    kram

    SvaraRadera
  2. Det där var ju himla läckert ihop:) Och fästingar är djävulens påfund....Kram!

    SvaraRadera
  3. Fick plocka första fästingen på mig igårkväll, blä!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Låter som att du ska besöka Afrika eller nåt med vaccinationerna (och jag ska vaccinera hela familjen utan att ens resa iväg...)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lækkert sæt! Hvad er det for nogle skønne bukser du har på?
    Kram :)

    SvaraRadera