torsdag 9 maj 2013

Nytt superskönt Odd Molly i garderoben

En av tjejerna i FB-gruppen påstod att jag aldrig skulle vilja ta av dem när de väl kommit på – hon hade helt rätt :)

#587 Peace army pants

#587 Peace army pants 1

Peace army pants

Skönaste byxor som någonsin suttit på den här kroppen

IMG_6834

IMG_6830x

Storlek 1 och vansinnigt stora – kan nästan dra av dem utan att knäppa upp men verkligen skönt att ha dem så baggy. De kommer troligen att användas tills de faller i bitar…………..

Min plan för dagen är något oklar men jag hoppas att jag fortfarande sover när det här publiceras. Unnar mig lyxen att sova utan klocka tills jag vaknar av mig själv

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Haha, ja visst hade jag rätt. Mina är på än, dygnet runt :-D
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja visst är de underbara!! älskar mina och ångrar inte en sekund att jag köpte dem i Stockholm ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Snyggare i verkligheten på dig än på produktbilden.
    Trevlig helg!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  4. Snygging!
    Provade dom i helgen så jag har koll på storleken. Ska se om jag kan haffa ett par till bra pris:) och dom var sjukt sköna att ha på!
    Kram

    SvaraRadera