fredag 3 maj 2013

Nytillskott i garderoben

Jag vann ju en tävling den där Odd Mollyhelgen för några veckor sedan och en del av priset var ett presentkort på 500:-

Och just i dag insåg jag att det saknas något på Hornsgatan

#603 Fay scarf silky white 1

Vackra Fay scarf i silky white som jag sett på så många andra men hittills stått emot. Nu finns bara ett ex kvar i butiken på Humlegårdsgatan så det var ju bra att klarsyntheten infann sig just i dag

Ni som läser bloggen på Facebook har kunnat konstatera att vi har humor även i min bransch. En klar fördel att ha arbetskamrater man verkligen gillar :)

I morgon är det stora bloggdagen på Clarion Hotell och det ska bli kul att komma ut och lufta sig igen. Får se om det blir någon mobilbloggning eller om jag slöar till och instagramar i stället

Nu försvann orden så jag slutar med att önska er en skön fredagskväll

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Snyggt köp fina du! Ja, jag har verkligen förstått att ni har humor på jobbet, underbart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi har faktiskt kul varje dag :)
      Kram

      Radera
  2. Åh den godingen är superfin! Är också sugen på den efter att jag sett den på träffen.

    Humor är jäkligt viktigt på en arbetsplats och det verkar det finnas gott om :-)

    Ha så mysigt på bloggdagen imorgon.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var efter bloggdagen jag började bli sugen ;) Jag ska roa mig så gott jag kan!
      Kram

      Radera
  3. Så fin! Det var ett bra val :-)
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Den är ju bara så fin, klart du skulle ha den och ha det toppenkul i morgon! Klem

    SvaraRadera