söndag 26 maj 2013

Lite blandade foton från helgen

God morgon hoppas jag :)

Gick igenom min bildmapp och slänger ut lite foton – vissa har jag instagramat men jag har ju inte så många följare så jag tror de håller att visas här också?

IMG_7133xx

Sprang på den här förvånansvärt billiga burken i en prylaffär i gamla stan. Insåg direkt två saker: den passar perfekt i köket och jag behöver en burk till Kung Oskars torrfoder :)

IMG_7134xx

Riktigt högsommarväder i går och vi passade på att sitta på diverse bänkar – här i pytteparken utanför regeringskansliet

IMG_7122xx

Den här rosentopen som heter Annie upptäckte jag på Mathilde helgen vi hade Odd Molly Fundays och nu tog jag mig tid att prova. Japp den är min nu

IMG_7119xx

Besöket i Odd Mollybutiken innebar ingen provning för min del. Jag var bara lite sugen på att träffa de här snyggingarna!

IMG_7073

Mariatorget i tisdags – nu är de helt och hållet utslagna. Ser ni den lila som ploppat upp bland allt det röda :)

Snart ska jag få byxor som sitter bra och sedan ska vi in till stan och flanera lite innan Rosen den yngre sätter sig på tåget

De här dagarna har gått för fort…………

Önskar er en härlig söndag!

IMG_4199AAAXXXc

2 kommentarer:

  1. Vilken fin ros-topp passar perfekt till byxorna!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en mysig helg. Rostoppen är bara skitsnygg!
    Kram

    SvaraRadera