fredag 10 maj 2013

Ledig fredag och körsbärsblom

Jag var ute och sprang så mycket i går att jag blev alldeles mosig Kan sova hur mycket som helst just nu, huvudet är tungt, jag snorar och nyser – hasselpollen i luften alltså

IMG_6904

Proppfullt i Kungsträdgården i går så klart :)

IMG_6905

IMG_6907

IMG_6908

Det är ju omöjligt att förmedla hur mäktigt det är och jag knallar in i dag igen för att riktigt frossa innan det är över

IMG_6919

Jag kan faktiskt njuta lite på närmare håll – hemma på min gata i stan Inte lika många och inte lika överväldigande men ändå :)

Jag har fortfarande svårt att förstå hur varmt det är så jackan åkte av i solen

IMG_6914

Hur ska jag någonsin kunna ha något annat på benen - de åker på i dag igen. Troligen hela stassen som jag trivdes finemang i för det är mer mulet och lite blåsigare i dag

Och för den som undrar – ja jag klev nyss upp :)

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

14 kommentarer:

  1. Ha en fin dag vännen!
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma - den har varit super :)
      Kram

      Radera
  2. Så vackert så! Och Göteborgarna får säga vad de vill: Stockholm är Sveriges finaste stad!

    SvaraRadera
  3. Men vad skönt att du får sova ut och ta igen dig lite. Här är det sommar i dag, tjohoo!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad vackert! Missar det i år igen men någon gång ska jag väl få uppleva det? !
    Finns byxorna i annan färg tro? Grönt är ju ingen Abbefärg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanskr finns byxorna i en ljus variant - kika i webshopen :)
      Kram

      Radera
  5. Det är ju så jäkla läckert med alla dessa körsbärsblommor. Hade jag inte jobbat i morgon hade det blivit busstur dit över dagen.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmmm vandrade omkring en lång sund i dag igen :)
      Kram

      Radera
  6. jag SKA uppleva det igen, så är det bara! Kunde jag teleportera mig någonstans just nu, skulle det vara till Kungsträdgården. Lätt. Ha en fin fredagskväll, Klem

    SvaraRadera
  7. Ja det ska du faktiskt - nästan lag på det
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Det är så sjukt vackert med alla dessa träd i blomning!
    Skönt att ha sovmorgon, det gjorde du rätt i :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Thank you, Thank you, thank you. I love the Cherry blossoms :) Oh yes those peace army pants are perfect with your boots. You will love them in the Fall as well.
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera