söndag 19 maj 2013

Lazy sunday

Förutom det obligatoriska tvättstugepasset i morse har jag bara glidit omkring i dag. Kunde inte låta bli att plocka runt lite i köket men annars har jag hållit mig lugn

Glömde det allra viktigaste när jag gick in till stan igår så jag tog en en ny tur

28311m_l

Den absolut bästa ögonmakeupremovern jag någonsin testat. Finns i deras webbshop till det humana priset av 110 riksdaler om någon vill prova

Tvättade mina älskade nykomlingar i 40 grader och torktumlade men det hände inte så värst mycket alls med storleken. En eller ett par cm försvann på längden men det kan också ha med tumlingen att göra

IMG_7052

Ledsen att göra dig besviken Hilde men det är fortfarande bälte på om jag vill att de ska stanna kvar på kroppen :o

Solglasögonen visade sig vara medsläpade helt i onödan eftersom det snabbt blev mulet och började dugga. Gjorde inte så mycket för det var fortfarande lagom varmt för att strosa omkring

Kvällen fortsätter i slappandes tecken……..

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Ok tack, då vet jag att det är bälte som gäller:) Ha en underbar och avslappnande kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gott med slappedag:) Här hasr varit grått men varmt i luften. Och sämre ska det bli tydligen. Far nog fan inte vara fint mer än några dagar i stöten. Vad har vi gjort för ont?! Kram

    SvaraRadera
  3. Slappesöndagar är det bästa som finns. Min var åt motsatt håll men men...det kommer flera söndagar. :)
    kramar och suss gott!

    SvaraRadera