lördag 11 maj 2013

Inte bara hopp och lek

Jag röjer

Jag röjer med närmast rasande frenesi medan jag sjunger allt vad jag orkar – inga grannar hemma ;)

IMG_6946

IMG_6950

När jag väl kommit igång gäller det att passa på ser ni – innan herr latmask och fru soffpotatis kommer på besök igen. Spelar ingen roll att det är helg och fint väder även om jag så klart är ute också

Skulle tro att jag är drygt halvvägs klar och planerar att fixa så mycket jag orkar i morgon men oavsett hur mycket som blir gjort  klappar jag mig på axeln och lutar mig tillbaka för nu

Ha en skön kväll :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. En klapp från mig också. Bra gjort! Här har det rensats ut ett helt kök nu:) Ha en fin lördagskväll! Kramar Nilla

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt! Skulle fortsätta i kväll om jag bara orkade :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad duktigt! Jag skulle behöva lite av din ork:)
    Kram från soffpotatisen

    SvaraRadera
  4. Jag är precis likadan, det gäller att ligga i när man väl satt igång och har motivationen liksom. Bra jobbat, Klem och fin kväll

    SvaraRadera
  5. Duktiga du! Här latas det för fullt.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så skönt när man väl är klar. Faktum är att jag ofta får städryck när jag är trött och gärna liksom i alla rums samtidigt..

    kram

    SvaraRadera
  7. Dukting du är och det är lite vårstädning tror jag.
    Kram!

    SvaraRadera