måndag 13 maj 2013

Huvudlös dagens

Jag hade verkligen inte någon av mina bättre dagar vid knipsandet av dagens stass. Jag blundade eller gjorde miner så här kommer en huvudlös bild
IMG_6965
Jag fick minsann veta att skorna skär sig mot koftan men om det bryr jag mig inte ett skit :) Trivdes finemang så här och kommer att återanvända kombon
Annars då?
Jaaaa vet inte riktigt – mycket på jobbet men kul, jag vill ha många fler liv i Candy Crush. Sååå irriterande att behöva vänta för att få nya. Man kan visserligen köpa liv direkt i appen men den fällan tänker jag inte trampa i. Jag har också låtit bli att ansluta spelet till FB för att undvika att appen skickar ut spelförfrågningar till alla vänner
Mycket mer än så har inte hänt i dag och jag är lite seg efter helgens tokröjande så jag säger helt enkelt
Go kväll
IMG_4199AAAXXXc

7 kommentarer:

  1. Det skär sig inte ett skit! Och jag har lyckats undvika det där spelet, verkar som alla spelar! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är helt fast så ja låt bli!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag som inte har fb kommer nu inte längre utan att det krävs "hjälp från dina vänner". Skitirriterande! Så nu får jag lägga av med det spelet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Äh, låter lite kinkigt att säga att det skär sig. Det gör det inte:) Jag vet inget om Candy Crush annat än det jag ser på FB..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin!Och det skär sig inte alls. :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Tycker inte att det skär sig alls. Candy Crush har jag inte testat än trots flera FB-inbjudningar. Alla verkar fastna så det kanske är bra att jag inte testat.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haka absolut inte på via FB - samverkar med appen och du får bara en massa skit och förfrågningar. OM du ska spela - ladda hem appen själv och anslut INTE till FB.
      Kram

      Radera