måndag 20 maj 2013

Helt vanlig måndag

Så otroligt vanlig och händelselös att det enda som lämnat något avtryck är att jag bara kom 10 minuter för sent till jobbet trots en massiv försovning

Önskar att jag kom ihåg hur jag bar mig åt men hela proceduren är höljd i dimma :)

IMG_7060

Försovning innebär ju slita-på-sig närmaste-trasa och den här stassen är lite uttjatad så ni slipper helbild

IMG_7057

Däremot slipper ni inte undan bild på mitt härliga armband från Hipanema. Jag har klickat hem det HÄR och är ni sugna ska ni skynda er. Dels går de åt fortare än kvickt, dels får man just nu en kod för gratis frakt om man anmäler sig till deras nyhetsbrev

IMG_7061

För den intresserade kan jag dessutom meddela att jag nu gillar mitt nya hår och inte sörjer den slitna decimeter som försvunnit :)

Ha en skön kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. ohh vad fint håret är.. :) :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Snygg dagens! Och armbandet är ju underbart! Nu längtar jag ännu mer efter min beställning :-) Håret ser jättefint ut! Skönt att bli av med det slitna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å hoppas att det landar snart :)
      Kram

      Radera
  3. ÅH, så fint, både hår och armband. Vilken storlek tog du på armbandet?
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) lämnade en kommentar hos dig: 17 cm på armbandet.
      Kramar!

      Radera
  4. Ja håret är verkligen snyggt. Armbandet med:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack nu känns det bara bra!
      Kram

      Radera
  5. Håret ser bra mycket fräschare ut:) Dom därarmbanden verkar hela bloggvärlden gått bananas över! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herre gud hur kunde jag låta det gå så långt :o Tror det var nästan ett år sedan jag klippte mig så jag får skylla mig själv
      Kram

      Radera