torsdag 16 maj 2013

Gårdagens dagens

Har letat i två dagar efter den här koftan och hittade den äntligen i lådan med velourbyxor? Ingen aning om varför den låg där med det var förmodligen helt logiskt just då
IMG_6992
Mer än så här blir det inte för återigen är jag vanställd av diverse miner eller hängande ögonlock som gör att jag ser påtänd ut
page0514
Det är dessa två som pryder överkroppen för det är betydligt kyligare helt plötsligt
Jag är fortfarande helt uppjagad över den kommande tillökningen och satt halva natten och googlade kattsaker :)
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

12 kommentarer:

  1. Ibland undrar man verkligen hur man tänkt när man stuvat in någonting någonstans som sen inte går att hitta:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är så himla fin i den färgen, Chrochet... Gällande missen, är det såklart ett bra beslut och min katt var för övrigt ensamkatt. Jag skaffade en till när Hjalle var ett halvår eller nå´t men den lille var elak mot honom. Vetrinären sa att vissa katter är som vissa människor att de trivs bäst ensamma och att jag inte skulle ha dåligt samvete för att han inte hade sällskap. Så den lille fick flytta vidare och jag hade 12 underbara år med Hjalle (Hjalmar Gullberg) Klemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla för din kommentar - en sten......ja du vet :)
      <3

      Radera
  3. Min katt är ensam med, kattmamman flyttade hem till min svärfar på eget bevåg, hon var visst irriterad på att vi inte gjorde oss av med ungarna... Jag lånade hem tigerns brorsa ett drygt halvår efter att han flyttat 3 veckor när familjen var i Thailand det var hemska veckor för Tigern gjorde allt för att bli av med inkräktaren. Så inte vill alla katter ha sällskap inte... Men så är ju inte katten ett flockdjur heller
    Kram
    PS Jag har sökt en Frillblouse i över ett år undrar just om jag någonsin hittar den igen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack igen - kan nog snart sluta oroa mig för att han ska känna sig ensam :) Finns en klänning jag väntat på i snart 3 år men det är lite mysigt att spana tycker jag :)
      Kram!

      Radera
    2. Ja span är kul! men blusar som gått vilse i mitt eget hem det är scary ;-)

      Radera
    3. Oj hahaha var nog lite trött när jag svarade :D Inlägget handlade ju faktist inte om spanande utan om en försvunnen kofta!

      Radera
  4. Det kan jag förstå, det är kul att göra inköp till de sina. När kommer prinsen hem till dig?
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min ljuvige prins kommer ca miten av juli :)
      Kram

      Radera
  5. Men du..snacka om gömma/glömma vad kläderna, framför allt OM...!! Lite expert på det området, tyvärr.. Kul när dom 'hittas' i gömmorna!
    Kram,
    Virrig tanta Annelie

    SvaraRadera
  6. Ja herregud, jag vet inte vart jag har hälften efter flytten! Får gå igenom garderoberna nån dag....Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag känner igen det där med att snöa in på något och spendera halva natten på att leta:)
    Kul att du hittade koftan:)
    Kram

    SvaraRadera