måndag 6 maj 2013

Gårdagens blandning

Gårdagens nyttigheter bestod av det vanliga söndagsnöjet tvätt förstås men även lite plockande och framför allt rotande i diverse lådor för att hitta lagningslappar till mina Pleasejeans

Jag har flera par men just de här är trashade och har nu blivit alltför trasiga. Hoppas att rosorna kommer att sitta kvar

IMG_6786

Jag har använt textillim och satt stödtyg på baksidan så nu är det bara att hålla tummarna. Jag instagramade den här bilden och blev  en smula överraskad när själva bolaget Please gillade bilden men lite kul är det ju :)

Efter det var det hopp och lek för hela slanten

IMG_6791

Började med en solpromenad in till stan för ett besök hos Sephora. Ja igen! Blev väldigt nyfiken på det här kitet för 320:- som Shopaholic tipsade om

Trött och blodsockerfallig efter promenaden behövde jag näringstillskott

IMG_6790

Årets första och den var helt gudomlig. Låtsades inte alls om att lite apelsinjuice hade funkat minst lika bra som blodsockerhöjare

Tog en sväng genom NK på vägen hem och snabbtog en dagensbild eftersom jag kände mig mer än lovligt utstirrad av personalen. Kanske inte så vanligt att någon kommer in och bara tokfotar sig och drar?

IMG_6792

“I bland går hon på gatorna som en vanlig kvinna – helt osminkad” Får nog bemöda mig om att åtminstone rita ögonbryn ser jag :) Premiär för min ärtgröna humörhöjare – älskar den

En alldeles förträfflig söndag tycker jag……..

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Fiffiga byxor det blev, så fint.
    kramar och hörs i luuren?
    <3

    SvaraRadera
  2. Ja byxorna blev jättesnygga med rosor på.. Ha en underbar kväll!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tänk attt jag glömde bort ajtt kika in på Sephora i helgen...trots att jag var alldeles
    i närheten!?
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Kjempe fine bukser. Det var lurt! Og du er vakker som alltid:)
    klem

    SvaraRadera
  5. Brallorna blev ju jättefina! Står ditt namn på dom;) Sephora gillade jag, var bara allt för mycket folk när vi var där.....Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint m byxorna ju!! duktig du är och jag är också sugen på sephora- kittet. Bara förpackningen får mig att dregla lite... Klem och jag hoppas på bilder från kungsträdgården när det blommar? Bara om du vill alltså...Klem

    SvaraRadera
  7. HIHIHI, va roligt att du köpte testboxen från Benefit :-) Produkterna är toppen och faktiskt den enda make-up jag använder för tillfället.
    KRAM!!

    SvaraRadera