torsdag 23 maj 2013

Förberedelser inför prinsens ankomst :)

Prinsen heter faktiskt Oskar så egentligen borde jag skriva inför kungens ankomst

Innan inträdet i Zooaffären fick jag en lektion i familjeliv och fenomenet storhandla i megastor Coopbutik



Det var jättejättestort och jag skulle kunnat stanna i evigheter och snoka hylla upp och hylla ner :)


 
 Något lite större sortiment än mitt lokala ICA


Jag valde klätterträd som jag monterar själv så att det blir exakt vad jag vill ha och som funkar hos mig


Jag är supernöjd och håller tummarna för att även kung Okar själv gillar det! Nej det lutar inte - blir når knas med perspektivet

I kväll landar syster yster på Hornsgatan - hurra!

Kram på er

8 kommentarer:

  1. Mina katter vill också bo hos dig säger de när de ser det klätterträdet... =)
    Skulle tro att kung Oskar blir lite coolt exalterad på katters vis.

    SvaraRadera
  2. Hahaha - hoppas det :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Japp... han håller redan ditt hjärta i sin tass....:-)

    En av mina kissar har specialmat och när han var sjuk för ett tag sen vande han sig vid att bli inburen i badrummet upp på tvättmaskinen och serverad i sin lilla skål. Följden av det blev att det numera gallskriks från X antal tonåringar som går in i vårt badrum och möts av ett lystet gulögt monster som tror att alla som äntrar badrummet gör det för att de vill mata, klia och dyrka honom- familj eller okänd är skitsamma i hans värld. Jag har i sanning skapat ett monster!

    Kram och lycka till- ser fram emot många fina kissebilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha du e inte klok Madicken :D Får väl se till att jag inte ger honom några ovanor.
      Kram!

      Radera
  4. Visst är det roligt att pyssla och förbereda hemkomst. Han kommer att må som en kung hemma hos dig:) Ha så kul med syrran nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Råkade" köpa lite mer i dag :))
      Kram

      Radera
  5. Iiiiiiiii vad spännande!!! Säker på att Oskar kommer trivas, och Berit och Elon älskar sitt "träd". Ha så skoj med syster yster!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Prinsen Oskar kommer att må som en kung hos dig det är jag övertygad om, ha så trevligt med syster.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera