måndag 27 maj 2013

Föll pladask och 10% är bättre än inget alls

Måndag den 27:e maj 2013 i sammanfattning:

Jättetrött efter att ha vänt på dygnet men försov mig inte

Skuttat – verkligen skuttat runt i mina Peace army pants storlek 0 Perfekt slappa utan att hota att trilla av och utan ett gigantiskt rumphäng

Tvättstuga hela kvällen

Nu kommer det där med pladask och 10%

#587 Peace army pants  chalk 1

Galet nöjd med mina gröna i rätt storlek provade jag även ett par i chalk på Åhléns som har 10% på Mollybyxor hela maj.

I morgon får ni se dem på :)

Kram

IMG_4199AAAXXXc

12 kommentarer:

  1. Gjorde du förbannat rätt i! Lika jäkla snygga i chalk! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kommer ihåg när jag skrev att du aldrig skulle vilja ta dem av igen:) Snygga!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte så illa att jag vill sova i dem men nästan.
      Kram

      Radera
  3. ÅH, nu måste jag nästan in och haffa ett par :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du måste i alla fall prova ;)
      Kramar!

      Radera
  4. De i chalk är ju minst lika snygga faktiskt!!
    Kommer nog bli nästa måste för många. ;-)
    Kram Kerstin (fb)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag som inte är så military av mig borde förstått att de ljusa skulle dra mer :)) Glad doch att ha två snygga och sköna byxor som inte är jeans!
      Kram

      Radera
  5. Hallå snygging! Tänkte väl att du skulle falla för de ljusa med:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga! Finns det något bättre än ett par riktigt sköna byxor!
    Skutta på du :-).

    kram Malin

    SvaraRadera