lördag 18 maj 2013

Fler av samma rena hamstringen

Två dagar i rad har den här ingått i mina dagens

IMG_7010

IMG_7015

Gimlet blouse i mjukaste bomull, lättkombinerad och väldans snygg tycker jag

pagetoppar2

Här har jag hamstrat på ordentligt: tre vita, två indigo, en powder och en almost black. Två till fullpris – resten på bra rea eller Tradera

Sjukt eller smart? Eller lite av båda kanske :)

Inget jag ska grubbla över just nu – nä nu gäller det att vakna ordentligt. Jag ska in till stan och uträtta ärenden och jag vill komma in tidigt innan det blir för mycket folk.

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Smart tycker jag, helt klart. Hoppas du får en underbar dag i värmen..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja för mig känns det smart :) ha det så fint själv!
      Kram

      Radera
  2. Ha en fin dag sötis! Jag har smetat soldkyddskräm på näsan idag. :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad för din skull! Här behövs varken kräm eller solglajjor.
      Hälsa alla så mycket - saknar dig!
      Kram

      Radera
  3. Snygg! Bra att hamstra på sig av favoriter. Tyvärr upptäckte jag den alldeles för sent... Så en vit stl 4 skulle sitta fint :-) Om någon har en sådan på lager...
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. För en gångs skull var jag med på tåget - brukar också inse för sent att en goding är en goding :)
    Kram

    SvaraRadera