onsdag 8 maj 2013

Fler av samma igen

Gårdagens stass borde ha varit svalare :o) Ovanpå detta hade jag både min ärtgröna kappa och Cascais scarf. Inte lätt att förstå att det plötsligt är sommartemperatur. Känns även konstigt att allt grönt exploderat – härligt så klart – men lite ovant
IMG_6819
Gamla trotjänaren 9th sweater i dark powder
IMG_6816
Matchad med lila Treasure bracelet som jag vann i en tävling
pageklänningar18
Det är alltså föregångaren till dagens Colbert tunic jag har i mina gömmor
I dag efter jobbet ska jag göra något alldeles jättehärligt och jag har fixat ett tidsinställt inlägg så ni som är nyfikna kan kika lite senare
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Hej! Den där är så fin!!! Vi möttes på Åhléns igår, utanför apoteket, vid 17-17:30-tiden! Jag tjingsade lite diskret men det slog mig att du komemr nog knappt ihåg hur jag ser ut - lite lättare för mig är det ju, som läser din blogg!
    Snygg var du iallafall, som alltid, i din virkade scarf!!! Kram NewYorker

    SvaraRadera
  2. Fin dagens! Jag håller med dig om värmen, den är verkligen överraskande :-) Jag är med glad, men klär mig nog lite för varmt...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! En av få grejer som jag har dubbelt av! Älskar dom tröjorna:)
    Låter spännande med din eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera